
Ja, als je voor meerdere salons online wilt bestellen, dan vragen wij je om elke salon apart te registreren.
Elke medewerker in de salon kan de bestelling plaatsen met het inloggen van de gebruikersnaam en wachtwoord.
Het email adres dat je hebt ingevoerd bij de registratie wordt gebruikt om een bevestiging van je bestelling te sturen. Als je je wachtwoord bent vergeten sturen we je een link om je wachtwoord te resetten. Als je je hebt aangemeld voor de nieuwsbrief zullen we je via dit emailadres op de hoogte houden van aanbiedingen en informatie op het gebied van (nieuwe) producten.
Jouw klantnummer kun je vinden op de pakbon, factuur en op de B2B site als je bent ingelogd is deze zichtbaar.
Je kunt altijd online bestellen, 24 uur per dag, 7 dagen per week.
Mocht er onderhoud aan de site nodig zijn dan zullen wij dit zo snel mogelijk verhelpen zodat je weer zo spoedig mogelijk kunt bestellen.
Afhankelijk van het type klant of merk waar je mee werkt heb je toegang dit merk en/of meerdere merken. Wil je het assortiment uitbreiden of wil je een specifiek product kopen van een ander merk, neem dan contact op met ons kantoor en kunnen we toegang hiertoe geven.
Als je bent ingelogd kun je in de bovenste balk ga naar ‘Mijn account’ en dan naar ‘Bestelgeschiedenis’.
Er zijn 2 manieren om producten te zoeken:
Ja, dit is mogelijk. Naast de product details zie je een ‘ster’, door het aanvinken voeg je dit artikel toe aan je favorieten. Je favorietenlijst tref je aan in de bovenste balk.
Nee, op het moment dat een product niet op voorraad is kun je dit product niet bestellen.
Je bestelling wordt opgeslagen. Zelfs als je je computer zou uitzetten halverwege een bestelling. Als je weer opnieuw inlogt is de inhoud van de winkelmand namelijk behouden. Je zou ’s ochtends kunnen beginnen en gedurende de dag producten kunnen toevoegen. Je moet tussentijds waarschijnlijk wel opnieuw inloggen.
---
• Er kan per klant 1x gebruik worden gemaakt van deze promotie.
• De korting geldt alleen voor salons.
• De korting voor budget opbouw komt te vervallen.
• De korting is alleen geldig als je een account hebt.
• De korting is alleen online geldig via people4salons.nl.
• De korting is geldig vanaf de datum op de coupon.
• De korting kan niet gecombineerd worden met andere acties en/of kortingen.
• De korting is niet achteraf te verzilveren op een reeds geplaatste order.
• De coupon is niet inwisselbaar voor contant geld.
• Na de verloopdatum van de actie kan er geen aanspraak meer gemaakt worden op de korting.
• De korting wordt automatisch verrekend in de winkelmand.
Bestellingen worden gratis verzonden vanaf € 195,- (exc. BTW). Bij bestellingen kleiner dan dit bedrag berekenen wij verzendkosten van € 14,50 (exc. BTW).
Voor bestellingen die op werkdagen vóór 12u geplaatst zijn zullen wij onze uiterste best doen om deze de volgende dag (maandag t/m zaterdag) in de salon geleverd te krijgen. Als je ná 12u en/of in het weekend bestelt betekent dit automatisch dat de levering minimaal één werkdag later zal plaatsvinden.
Op het moment dat je bestelling is afgehandeld en opgehaald door PostNL ontvang je een email met een track en trace. Tevens in de bestelgeschiedenis in je B2B account onder ‘Mijn account’ tref je de track en trace aan bij desbetreffende bestelling.
Na je winkelwagen te hebben gecontroleerd, klik je door naar bestelgegevens en hier is het mogelijk de afleverdatum en het afleveradres aan te passen.
Leveringen vinden plaats op maandag t/m zaterdag met uitzondering van eventuele feestdagen.
Controleer de track en trace van het pakket en indien dat geen duidelijkheid geeft neem dan contact op met ons kantoor voor 14.00 uur.
Je dient de bestelling bij ontvangst te controleren met de pakbon en de producten controleren op beschadigingen en/of gebreken, dan dien je indien nodig binnen 3 werkdagen contact op te nemen met ons kantoor voor 14.00 uur.
Het annuleren van je bestelling is alleen mogelijk indien de bestelling nog niet doorgevoerd is in het systeem. Neem contact op met kantoor om te vragen of dit nog mogelijk is.
Op het moment van invoeren van de bestelling zijn de prijzen zichtbaar. En in ‘Mijn account’ onder 'Downloads' tref je de prijslijsten inkoop/consument aan.
Ja, de prijzen die je ziet zijn netto prijzen op basis van de afgesproken contractuele factuurkorting.
Nee, de prijzen zijn exclusief BTW, dus het digitale besteloverzicht kan niet als BTW factuur worden gebruikt. De gewone (BTW) factuur ontvang je gewoon zoals altijd.
Wij hebben uitsluitend betaling onder automatische Incasso of betaling via Multisafepay. Hier kan je direct afrekenen met verschillende betaalmethodes. Hieronder de mogelijke betalingswijzes: iDEAL – PayPal – Creditcard (Visa, Maestro, Mastercard, American Express ) –Bancontact – Klarna – Direct Debit – Giropay – Banktransfer – Sofort. In uiterste gevallen hebben we een mogelijkheid tot het betalen op factuur binnen 14 dagen.
Ja, je ontvangt de factuur per email. Ook kan je de factuur vinden in de site onder ‘mijn account’. Wil je de factuur liever per post ontvangen dan is dat geen probleem. Neem contact op met kantoor op 075-6504830 of stuur een e-mail naar info@people4.nl met vermelding van klantnummer en naam van de salon.
Bij het invoeren van de bestelling en na het invullen van de aantallen per product dien je het icoon winkelwagen aan te klikken zodat de producten in de winkelwagen komen. Indien er een product niet in de winkelwagen is beland, ben je hoogstwaarschijnlijk vergeten de winkelwagen knop naast de aantallen bij het invoeren van de bestelling aan te klikken. Rechtsboven in het scherm zie je de winkelwagen waar de bestelling wordt verzameld voor verzending. Wij adviseren de winkelwagen goed te controleren.
Zodat je overzichtelijker je bestelling kan controleren per artikelgroep.
Het is mogelijk dat sommige artikelen uit je favorietenlijst zijn verdwenen. Dit kan komen omdat we regelmatig nieuwe artikelen toevoegen en tevens (verouderde) artikelen verwijderen uit het assortiment. Het meest ge-update assortiment vind je online.
Je ontvangt de factuur per e-mail. Daarnaast is het mogelijk om de facturen online in te zien via de bestelhistorie. Tevens tref je de facturen aan onder ‘Mijn account’ in de tab 'Downloads'.
Ten alle tijden ontvangt u de bevestiging van de bestelling in uw mailbox en wordt de factuur per email aan u toegezonden.
Stuur een email naar info@people4.nl of neem telefonisch contact op met People 4. Vermeld ten alle tijden naam salon en klantnummer. Tel.nr. 075-6504830 (maandag t/m vrijdag van 8.30-14:00).
Stuur een email naar info@people4.nl of neem telefonisch contact op met People 4. Vermeld ten alle tijden naam salon en klantnummer. Tel.nr. 075-6504830 (maandag t/m vrijdag van 8.30-14:00).
Deze e-mail is wellicht terecht gekomen in de Spam/Reclame folder van je e-mailbox. Zoek op e-mails van info@people4.nl.
Ja, het is mogelijk om jouw wachtwoord aan te passen. Zorg dat je bent ingelogd en ga naar ‘Mijn account’ onder ‘Account en adresgegevens’ vind je ‘Login gegevens’. Hier kan je het wachtwoord wijzigen.
Informeer ons door een mail te sturen naar People 4 info@people4.nl of te bellen naar 075-6504830 (maandag t/m vrijdag van 8:30 -14:00). Wegens veiligheidsredenen zullen wij je huidige toegang/account verwijderen en waar mogelijk onder een nieuw klantnummer activeren.
Je kunt ieder apparaat gebruiken om te bestellen.
Het is niet mogelijk de foto’s die online staan te kopiëren voor eigen gebruik. Wel kan je onder ‘Mijn account’ bij 'Downloads' display materialen vinden. Je kan ook contact opnemen met onze marketingafdeling, te bereiken tijdens kantooruren of door een e-mail te sturen aan info@people4.nl. Vermeld wel de naam van de salon en klantnummer en leg uit waar je het voor nodig hebt en betreffende welk merk. Ons tel.nr. is 075-6504830.
Wij raden je aan om contact op te nemen met People 4 als je artikelen wilt retourneren met een geldige reden. Stuur een e-mail naar info@people4.nl of neem telefonisch contact op met People 4. Tel.nr. 075-6504830 (maandag t/m vrijdag van 8.30-14:00).
Trace & Trace:
Volg dan deze 3 gemakkelijke stappen!
Stap 1: Klik op mijn account en ga vervolgens naar bestelgeschiedenis bij uw account.
Stap 2: Klik op je order en bekijk je bestelling.
Stap 3: Klik op de Track & Trace code.
of Download de handboek How to
Mocht je naar aanleiding van deze ‘Veelgestelde vragen’ pagina nog vragen hebben dan adviseren wij je om een e-mail te sturen naar info@people4.nl of te bellen naar onze kantoor tijdens kantooruren. Wij zijn bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 uur tot 14:00 uur.
Ja, dit is mogelijk. Wij ontvangen graag feedback over jouw ervaringen van het bezoeken en winkelen op onze website.
Je kan je feedback doorgeven door een e-mail te sturen naar info@people4.nl of te bellen naar 075-6504830 ( maandag t/m vrijdag van 8:30-14:00).
Kom je er toch niet helemaal uit? Neem dan gerust contact op; dan kijken we er gezamelijk even naar!
Neem contact op
Westzijde 178L
1506 EK Zaandam
Nederland
075 650 4830
info@people4.nl